Η ανάπτυξη της BOX NOW συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς
AI, Mobile app, καταστήματα και επέκταση δικτύου, στα άμεσα πλάνα για το 2025
Αθήνα, 21 Iανουαρίου 2025 - Η BOX NOW παρουσίασε τα σημαντικά αποτελέσματα της χρονιάς που πέρασε, τονίζοντας ότι θα συνεχίσει να επενδύει σε περισσότερα σημεία και νέες τεχνολογίες.
Πιο συγκεκριμένα, η ανάπτυξη της BOX NOW συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς:
• 8πλάσια αύξηση του τζίρου το 2024 σε σχέση με το 2023.
• 3πλάσια αύξηση δεμάτων το 2024.
• 3πλασιασμός του ανθρώπινου δυναμικού σε Ελλάδα και Κύπρο, φτάνοντας συνολικά τα 300 άτομα προσωπικό.
• Η εταιρεία έχει ήδη περάσει σε λειτουργική κερδοφορία
Αυτή τη στιγμή, η BOX NOW, με 2εκ ικανοποιημένους πελάτες, διαθέτει πάνω από 120.000 θυρίδες που αντιστοιχούν σε πάνω από 2.400 BOX NOW Lockers. Συνεργάζεται με περισσότερα από 4.000 e-shops, διεκπεραιώνοντας 11 εκατ. δέματα.
Η BOX NOW προσφέρει υπηρεσίες διασυνοριακής αποστολής μεταξύ Ελλάδας και Κύπρου, με γρήγορες παραδόσεις (οι αποστολές από Locker σε Locker με την υπηρεσία «Στείλε δέμα» παραδίδονται σε 3 εργάσιμες ημέρες, ενώ οι αποστολές από e-shop ολοκληρώνονται σε μόλις 2 εργάσιμες ημέρες)
Σε αυτό έχει συμβάλλει και η πρωτοποριακή υπηρεσία «Στείλε Δέμα» που είναι διαθέσιμη σε Ελλάδα και Κύπρο προσφέροντας μία μοναδική εμπειρία στους χρήστες της BOX NOW. Με 3 απλά βήματα, η υπηρεσία αντιμετωπίζει καθημερινά τα προβλήματα που έχουν πολλοί αποστολείς, όπως το ωράριο των καταστημάτων, το βάρος των δεμάτων τους και η αναμονή για την αποστολή του δέματος τους, τα οποία λύνονται μέσω της καινοτόμου εφαρμογής BOX NOW app και των χιλιάδων θυρίδων πανελλαδικά.
Σημαντικό στοιχείο για το 2025 είναι η επέκταση του δικτύου με εγκατάσταση Lockers σε επιπλέον νησιά πανελλαδικά καθώς και η ανάπτυξη των BOX NOW Stores. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν πάνω από 40 καταστήματα σε κομβικά σημεία, όπως Αθήνα – Γκύζη, Θεσσαλονίκη – Ροτόντα και Πάτρα – Κολοκοτρώνη self service και φιλοξενούν μεγάλο αριθμό θυρίδων για την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Στόχος των καταστημάτων είναι η κάλυψη περιοχών στις οποίες υπάρχει πολλή μεγάλη ζήτηση, προσφέροντας ευκολία και ευελιξία στην εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
Αυτή τη στιγμή η BOX NOW παραδίδει την επόμενη εργάσιμη ημέρα σε όλη την ηπειρωτική Ελλάδα, με 150 δρομολόγια καθημερινά. Διαθέτει 8 HUBs στην Ελλάδα και 1 HUB στην Κύπρο, έχοντας ήδη εγκαταστήσει αυτοματισμούς ταξινόμησης στο κεντρικό HUB της Αττικής.
Η τεχνολογία είναι στο DNA της εταιρίας, αξιοποιώντας τις πιο σύγχρονες εφαρμογές
· AI και Machine Learning - Chatbot υποστήριξης πελατών για άμεσες απαντήσεις
· Αλγόριθμος βελτιστοποίησης της χρήσης Lockers, με στόχο την αποδοτική κατανομή των δεμάτων και τον κατάλληλο ανασχεδιασμό διαδρομών (rerouting), ώστε να διασφαλίζεται η έγκαιρη παράδοση σε ακτίνα 750 μέτρων-1χλμ
· Εύκολη ενσωμάτωση συνεργαζόμενων e-shops μέσω των έτοιμων plugins μας
Το BOX NOW app είναι η πρώτη εφαρμογή που σου δίνει τη δυνατότητα αποστολής δέματος σε Ελλάδα και Κύπρο, με 400.000 downloads κατά την διάρκεια των πρώτων 8 μηνών λειτουργίας της. Επίσης προσφέρει πλήρη έλεγχο και ευκολία στις συναλλαγές αποστολής δεμάτων, παρακολούθησης δεμάτων σε πραγματικό χρόνο με live ενημερώσεις, δυνατότητα επιστροφής δεμάτων με απλές διαδικασίες, άνοιγμα θυρίδας παραλαβής μέσω χρήσης PIN ή του Bluetooth κινητού.
Όπως τόνισε ο CEO της BOX NOW, Δημήτρης Ανδριώτης «Aυτό που ξεχωρίζει τη BOX NOW είναι η ευελιξία, το κομβικά συνεχώς διευρυμένο δίκτυο, το εύρος των παρεχόμενων υπηρεσιών και η συνεχής αναβάθμιση της εμπειρίας του χρήστη. Με γνώμονα την τεχνολογία και τις καινοτόμες ιδέες και σεβασμό στο περιβάλλον ανανεώνουμε τις υπηρεσίες μας βάσει των πραγματικών αιτημάτων και των ζητούμενων που μας θέτουν οι συνεργάτες και οι καταναλωτές μας, διευρύνουμε τις δυνατότητες μας, για να μεγιστοποιήσουμε τα οφέλη, αλλά και να βελτιστοποιήσουμε την εμπειρία όσων μας επιλέγουν».
***
Σχετικά με τη BOX NOW
Η BOX NOW, αποτελεί θυγατρική του Emma Capital Group, με σημαντικές και επιτυχημένες επενδύσεις στην Ελληνική αγορά όπως στον ΟΠΑΠ και στην Profarm.
H BOX NOW είναι από τις πιο αναπτυσσόμενες εταιρίες στην παροχή σύγχρονων υπηρεσιών παράδοσης και αποστολής δεμάτων, με πάνω από 2 εκ πελάτες, αξιοποιώντας την καινοτόμο ψηφιακή τεχνολογία. Απευθύνεται στο ευρύ κοινό (Β2C) αλλά και στις επιχειρήσεις (Β2Β) που διατηρούν ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shop) ή σε κάθε επιχείρηση η οποία χρησιμοποιεί υπηρεσίες αποστολής δεμάτων γενικότερα. Παρέχει καινοτόμες υπηρεσίες παράδοσης και παραλαβής, αναπτύσσοντας το μεγαλύτερο δίκτυο Αυτόματων Μηχανημάτων Παραλαβής Δεμάτων στην Ελλάδα με περισσότερες από 120.000 θυρίδες, όπως και την μοναδική υπηρεσία «Στείλε Δέμα» για άμεση αποστολή δέματος σε Ελλάδα και μέσω της θυγατρικής της στην Κύπρο.
Τα Αυτόματα Μηχανήματα Παραλαβής Δεμάτων της BOX NOW είναι τελείως αυτόνομα και λειτουργούν με ηλιακή ενέργεια, προσφέροντας έναν καινοτόμο και φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο παράδοσης παραγγελιών.
Η ευελιξία, το κομβικά συνεχώς διευρυμένο δίκτυο, το εύρος των παρεχόμενων υπηρεσιών και η συνεχής αναβάθμιση της εμπειρίας του χρήστη, είναι στοιχεία που ενισχύουν την θέση της BOX NOW στην αγορά, προσφέροντας μοναδική εμπειρία στους καταναλωτές της.
Oι θυρίδες της BOX NOW βρίσκονται σε κομβικά σημεία της πόλης, είτε εξωτερικούς χώρους είτε σε ειδικά εσωτερικά σημεία, ώστε ο καταναλωτής να έχει ο ίδιος πρόσβαση 24/7 για την παραλαβή ή αποστολή του δέματός του ανέπαφα, εύκολα και απλά.
Aνταποκρινόμενοι και στον σύγχρονο τρόπο ζωής, μέσω της καινοτόμου υπηρεσίας «Στείλε δέμα», ο καταναλωτής μπορεί να στείλει το δέμα του πανελλαδικά, χωρίς αναμονές σε ουρές και στην πιο οικονομική τιμή της αγοράς. Η διαδικασία αποστολής δέματος γίνεται μέσω του website της BOX NOW (https://steiledema.boxnow.gr) ή της mobile εφαρμογής, χωρίς να απαιτείται παρουσία σε φυσικό κατάστημα, χωρίς ογκομετρική χρέωση και οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας(24/7)!
Επισκεφτείτε τη BOX NOW στο https://boxnow.gr/ και κατεβάστε την εφαρμογή είτε μέσω Google Play είτε μέσω App Store.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με:
Communication Effect
Μάγδα Πανουργιά, General Manager, [email protected], 694 8620890
BOX NOW
Χρήστος Παπανδρόπουλος, CMO, [email protected], 693 7123495