📦Partner Portal

Καλώς ήρθες στο BOX NOW Partner Portal! 😁
Το Partner Portal είναι η διαδικτυακή πλατφόρμα διαχείρισης που σου δίνει τη δυνατότητα να οργανώσεις εύκολα και γρήγορα τις αποστολές σου με την BOX NOW. Εδώ θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για να διαχειριστείς τις παραγγελίες σου αποτελεσματικά.
Τι μπορείς να κάνεις μέσω του Partner Portal:- Παρακολούθηση αποστολών: Δες όλες τις αποστολές σου με τρόπο αποστολής BOX NOW, συγκεντρωμένες σε ένα σημείο.
- Προβολή στοιχείων παραγγελίας: Ενημερώσου για όλες τις λεπτομέρειες, όπως το ονοματεπώνυμο του πελάτη, τον τύπο παραγγελίας, το μέγεθος θυρίδας και άλλα.
- Εκτύπωση Voucher: Κατέβασε και εκτύπωσε το Voucher (η ετικέτα που τοποθετείται στο πακέτο) με λίγα μόνο κλικ.>
- Δημιουργία νέων παραγγελιών: Έκδωσε νέες παραγγελίες και τα αντίστοιχα Vouchers εύκολα και άμεσα.
- Ακύρωση παραγγελιών: Διαχειρίσου τις παραγγελίες σου, με δυνατότητα ακύρωσης όταν χρειάζεται.
Το Partner Portal είναι εδώ για να κάνει τη διαχείριση των αποστολών σου απλή, γρήγορη και αποτελεσματική 🎉
Σύνδεσμοι
Ο σύνδεσμος για την ιστοσελίδα του διαχειριστικού είναι: Box Now - Partner Portal
Είσοδος
Για να μπεις στο διαχειριστικό της BOX NOW, πρέπει να εισάγεις τον αριθμό του κινητού σου τηλεφώνου (όπως έχεις δηλώσει στη σύμβαση) και να πατήσεις το κουμπί “Confirm”. Θα λάβεις άμεσα έναν κωδικό στο κινητό σου για να συνδεθείς στο Partner Portal. Σε περίπτωση που επιθυμείς να καταχωρήσεις και άλλους αριθμούς, ενημέρωσέ μας.

Μόλις συνδεθείς, με μια γρήγορη ματιά μπορείς να δεις όλα τα voucher που έχουν εκδοθεί, μέσα από το E-shop σου με τρόπο αποστολής την BOX NOW.
Εάν δεν έχεις λάβει τον 6ψήφιο κωδικό, παρακαλούμε επικοινώνησε με τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας για να γίνει αναίρεση της φραγής των 6ψηφίων κωδικών.

Φίλτρα Αναζήτησης Παραγγελίας
Το διαχειριστικό Partner Portal σου επιτρέπει να αναζητήσεις και να ταξινομήσεις εύκολα και γρήγορα όλα τα δέματα σου. Όλες οι επιλογές βρίσκονται στην μπάρα, στο επάνω μέρος της σελίδας όπως απεικονίζεται και στην παρακάτω εικόνα:

Μπορείς εύκολα να αναζητήσεις ένα voucher, εισάγοντας τον αριθμό παραγγελίας, τον αριθμό του Voucher ή τα στοιχεία του τελικού πελάτη (τηλέφωνο και επώνυμο) στη μπάρα αναζήτησης.

Εκτός από την μπάρα αναζήτησης, το Partner Portal σου επιτρέπει να φιλτράρεις τα voucher σου ανάλογα με την κατάσταση τους. Για παράδειγμα μπορείς γρήγορα να δεις όλες τα voucher που είναι ακυρωμένα:

Το φίλτρο Status περιέχει τις παρακάτω τιμές:
- All - Όλα τα voucher
- New - Μόνο νέα voucher
- In Transit - Δέματα σε διακίνηση
- In final Destination - Δέματα που έχουν τοποθετηθεί στο Locker του τελικού πελάτη
- Delivered - Δέματα που έχουν παραδοθεί
- Returned - Δέματα που έχουν γίνει επιστροφή
- Expired Returned - Δέματα που έχουν γίνει επιστροφή γιατί δεν παρέλαβε ο τελικός πελάτης, από το Locker
- Cancel - Ακυρωμένα voucher
- Lost - Χαμένα Δέματα
- Missing - Χαμένα Δέματα
Επιπλέον μπορείς να αναζητήσεις όλα τα voucher σου, με τρόπο αποστολής BOX NOW, που δημιουργήθηκαν σε συγκεκριμένο εύρος ημερών καθώς και να φιλτράρεις ανάμεσα σε πληρωμένες παραγγελίες και παραγγελίες με αντικαταβολή.

Εξαγωγή Δεδομένων
Πατώντας το παρακάτω κουμπί, στο διαχειριστικό Parner Portal, μπορείς να εξάγεις σε μορφή CSV όλα τα voucher σου.

Σου προτείνουμε να εφαρμόσεις συγκεκριμένα φίλτρα ώστε το αρχείο να μην είναι πολύ μεγάλο
Πληροφορίες Δεμάτων
Όταν βρίσκεσαι στην αρχική οθόνη με τη λίστα των δεμάτων, μπορείς να πατήσεις πάνω στον Αριθμό Παραγγελίας για να δεις περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη συγκεκριμένη αποστολή.
- Εκτύπωση Voucher: Πατώντας το μεγάλο μωβ κουμπί, μπορείς να κατεβάσεις το Voucher σε μορφή PDF και να το εκτυπώσεις, ώστε να το συμπεριλάβεις στο πακέτο σου.
- Πολλαπλά Vouchers: Αν η παραγγελία περιλαμβάνει περισσότερα από ένα Vouchers, μπορείς να εκτυπώσεις μεμονωμένα το καθένα. Απλώς πάτησε το λευκό κουμπί που εμφανίζεται κάτω αριστερά από τα στοιχεία της παραγγελίας.
- Πληροφορίες Παραγγελίας: Στο παράθυρο της παραγγελίας εμφανίζονται όλες οι σχετικές λεπτομέρειες, όπως διευθύνσεις, τηλέφωνα, email, βάρος, μέγεθος θυρίδας, αθροιστική τιμή και πολλά άλλα.

Όλες οι πληροφορίες που βλέπεις στο Partner Portal προέρχονται από τη σύνδεση με το E-Shop σου και δεν υπάρχει δυνατότητα τροποποίησης για λόγους ασφαλείας. Αν δεν έχει γίνει αυτή η σύνδεση, τα δεδομένα δεν θα περνάνε αυτόματα.
Δημιουργία Παραγγελίας
Μέσω του Partner Portal, μπορείς να δημιουργήσεις διάφορους τύπους παραγγελιών με ευκολία. Η διαδικασία έκδοσης Voucher είναι εξαιρετικά γρήγορη, γεγονός που την καθιστά ιδανική τόσο για περιπτώσεις όπου δεν διαθέτεις E-shop, όσο και για περιπτώσεις που έχει προκύψει κάποιο σφάλμα και χρειάζεται να εξυπηρετήσεις άμεσα τους πελάτες σου.
Ανάλογα με την κατηγορία της συμβάσης σου, μπορεί οι παρακάτω πληροφορίες να διαφέρουν στο δικό σου διαχειριστικό Partner Portal
Οι επιλογές που δίνει το διαχειριστικό είναι οι:
- From any APM - Για παράδοση σε Locker.
- From any APM to same APM - Για αποστολή από Locker και παραλαβή στο ίδιο Locker.
- From Warehouse - Για αποστολή από την αποθήκη σου σε Locker.
- From Warehouse to Warehouse - Για αποστολές ανάμεσα στις αποθήκες σου.
- Customer Returns - Για επιστροφές πελάτων προς την αποθήκη σου.
- Complex - Για μια μεγάλη παραγγελία που θα σπάσει σε πολλά πακέτα.
From any APM
Είναι η πιο συνήθης επιλογή δημιουργίας Voucher, καθώς σου επιτρέπει να στείλεις το δέμα σου από Locker σε Locker:
Θα πρέπει να συμπληρώσεις τα πεδία που εμφανίζονται στην οθόνη σου, και να πατήσεις το πράσινο κουμπί Create Order ώστε να εκτυπώσεις το Voucher.

Any APM to same APM
Αυτός ο τύπος παραγγελίας σου δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσεις μια παραγγελία, όπου το προϊόν θα τοποθετηθεί σε ένα συγκεκριμένο Locker. Ο τελικός πελάτης θα μπορεί να παραλάβει την παραγγελία του μόνο από το ίδιο Locker.
From Warehouse
Εάν στη σύμβασή έχεις δηλώσει Αποθήκη (Warehouse), και ο οδηγός της BOX NOW παραλαμβάνει τα προϊόντα από το κατάστημά ή την αποθήκη σου, μπορείς να δημιουργήσεις μια παραγγελία για αποστολή προς ένα Locker.
- Επίλεξε την αποθήκη από το μενού.
- Ακολουθήστε τη διαδικασία δημιουργίας παραγγελίας όπως ακριβώς έκανες προηγουμένως.

From Warehouse to Warehouse
Εάν στη σύμβασή έχεις δηλώσει Αποθήκη (Warehouse) και θέλεις να μετακινήσεις προϊόντα από τη μία αποθήκη στην άλλη, ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:
- Επίλεξε τα κατάλληλα πεδία όπως φαίνονται στην φωτογραφία.
- Συνέχισε τη διαδικασία όπως έκανες προηγουμένως.

Δημιουργία Επιστροφής σε Αποθήκη
Εάν στη σύμβασή έχεις δηλώσει Αποθήκη (Warehouse) και θέλεις ο τελικός πελάτης να επιστρέψει ένα προϊόν στην αποθήκη σου, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
Συμπληρώστε όλα τα πεδία που σου εμφανίζονται και μην ξεχάσεις να επιλέξεις την αποθήκη σου

Complex
Με τον τύπο complex, μπορείς να φτιάξεις πολλά voucher για μία παραγγελία, είναι αρκετά χρήσιμο όταν η παραγγελία είναι μεγάλη. Η διαδικασία έχει τα εξής βήματα:
-
Επιλογή σημείου αποστολής
Διάλεξε από πού θα σταλούν τα προϊόντα σου. (Οι επιλογές εξαρτώνται από τη σύμβαση που έχεις υπογράψει.)
-
Στοιχεία πελάτη και παραλαβής
Συμπλήρωσε τα στοιχεία του πελάτη και πού θα παραλάβει τα προϊόντα.
-
Πληροφορίες δεμάτων
Γράψε τι περιέχει κάθε δέμα της παραγγελίας (π.χ. 5 ζευγάρια παπούτσια).
-
4. Ποσό και τρόπος πληρωμής
Δήλωσε το συνολικό ποσό της παραγγελίας και αν η πληρωμή θα είναι προπληρωμένη ή με αντικαταβολή.
Όταν συμπληρώσεις όλα τα πεδία, πάτησε το πράσινο κουμπί Create Order για να δημιουργήσεις την παραγγελία με τα πολλά πακέτα.
CSV Upload
Αν θέλεις να δημιουργήσεις πολλαπλά voucher για αυτόν τον τύπο παραγγελίας, μπορείς να χρησιμοποιήσεις την επιλογή CSV Upload, η οποία θα εμφανιστεί στο επάνω μέρος της οθόνης.
Αυτή η δυνατότητα σου επιτρέπει να ανεβάσεις στο σύστημά μας ένα αρχείο τύπου CSV, ώστε να μπορέσεις να δημιουργήσεις πολλαπλά Vouchers με το πάτημα ενός κουμπιού

Σου προτείνουμε να κατεβάσεις το πρότυπο CSV και να αντικαταστήσεις τα demo δεδομένα με τα πραγματικά δεδομένα για τις παραγγελίες σου. Έπειτα, ανέβασε το αρχείο στο σύστημα ώστε να δημιουργήσεις πολλαπλά Vouchers με ένα κλικ!
Παρακάτω είναι η επεξήγηση των δεδομένων:
Σε περιπτωση που το
payment_mode ειναι μόνο prepaid, η στήλη amount_to_be_collected να
αφαιρείτε και να μην είναι στο αρχείο που θα ανεβάσεις στο σύστημα μας.
- from_location: Το Warehouse ID από όπου θα φύγει το δέμα σου.
- destination_location: Το locker id του locker που έχει επιλέξει ο πελάτης σου.
- customer_phone_number: Τηλεφωνικός αριθμός του πελάτη (π.χ. +30 69 0 000 0000).
- customer_email: Ηλεκτρονική διεύθυνση του πελάτη (π.χ. [email protected]).
- customer_full_name: Ονοματεπώνυμο του πελάτη (π.χ. Test Test).
- number_of_parcels: Αριθμός δεμάτων (π.χ. 2).
- payment_mode: Τρόπος πληρωμής:
- cod για αντικαταβολή
- prepaid για προπληρωμή
- amount_to_be_collected:Ποσό προς είσπραξη (π.χ. 2.00 ή 0.00) (Υποχρεωτικό εάν ο τρόπος πληρωμής είναι cod).
- price_currency: Νόμισμα συναλλαγής (π.χ. EUR) (Υποχρεωτικό εάν ο τρόπος πληρωμής είναι cod).
Αν είσαι any apm συνεργάτης:
-
parcel_size:
Καθορίζει το μέγεθος του δέματος:

‼️ Προσοχή για τα παρακάτω:
- Όρισε σωστά τον διαχωριστή (delimiter) ανάλογα με το αρχείο σου: κόμμα (,) ή ελληνικό ερωτηματικό (;), ώστε να διαβάζεται σωστά το αρχείο από το σύστημα μας.
- Όρισε τις επιστροφές σε Not allowed εάν δεν θες να επιτρέπονται οι επιστροφές από τους πελάτες σου
- Εάν δεν επιθυμείς να φαίνονται τα στοιχεία του τελικού πελάτη στο Voucher επίλεξε Hide.
Πως μπορώ να βρω το Locker ID ?
Για να μπορέσεις να εντοπίσεις ένα Locker ID σε Ελλάδα & Κύπρο καθώς και να ενημερωθείς για την κατάσταση του (αν είναι λειτουργικό ή όχι) ακολούθησε αυτόν τον σύνδεσμο
Ποιo είναι το μέγεθος θυρίδας ;
Στην παρακάτω φωτογραφία αποτυπώνονται τα μεγέθη των θυρίδων των Lockers. Κάποια Lockers, λόγω μεγέθους και σημείου εγκατάστασης, δεν διαθέτουν και τα 3 μεγέθη.

Πως ακυρώνω μια παραγγελία ;
Για να ακυρώσεις μια παραγγελία ακολούθησε τα παρακάτω απλά βήματα:
- Απο την λίστα με τις παραγγελίες σου, πάτησε τον αριθμό Voucher που θέλεις να ακυρώσεις όπως βλέπεις στην φωτογραφία:
- Πάτησε στο κόκκινο κουμπί Cancel Delivery