BoxNow

Courier

1. Εισαγωγή:

Ο παρακάτω οδηγός παρουσιάζει ενδεικτικά δύο (2) τρόπους διασύνδεσης για οποιονδήποτε συνεργάτη-Courier της BoxNow, ώστε να διευρύνει και να επεκτείνει το ρεπερτόριο των υπηρεσιών του. Συγκεκριμένα, οι προαναφερόμενες υλοποιήσεις αφορούν τις υπηρεσίες: Προδρομολόγηση & Αναδρομολόγηση

2. Ορισμοί:

Προδρομολόγηση:

Στην υπηρεσία αυτή, η εταιρεία courier παρουσιάζει στον τελικό χρήστη γία επιπλέον επιλογή παραλαβής και ο τελικός χρήστης ενημερώνεται επιπλέον μέσω SMS/Viber για τη δυνατότητα της BoxNow υπηρεσίας, όπου διαλέγει συγκεκριμένο BoxNow locker για παράδοση της παραγγελίας σε περίπτωση που δεν εξυπηρετεί η παράδοση κατ' οίκον. Συνεπώς και με βάση την ονομασία, γίνεται “πρόδρομολόγηση” της παραγγελίας.)

Αναδρομολόγηση:

Η υπηρεσία αυτή προσφέρει έναν τρόπο επέκτασης της παράδοσης κατ' οίκον σε περίπτωση που ο τελικός χρήστης είναι απών απο την οικία του. Μέσω αυτής της υπηρεσίας, ο οδηγός της courier εταιρείας θα έχει τη δυνατότητα να αφήσει τη παραγγελία του τελικού χρήστη σε ένα Box Now locker κοντά στην οικία της περιοχής διαμέσου του υφιστάμενου application του courier-συνεργάτη. (Ουσιαστικά, η παραγγελία του τελικού χρήστη “αναδρομολογείται” προς ένα Box Now locker.)

3. Υλοποιήσεις:

Προδρομολόγηση:

Βήμα 1: Σκανάρισμα παραγγελίας

Με την εισαγωγή της παραγγελίας στο κέντρο διαλογής του συνεργάτη-courier, γίνεται σκανάρισμα του voucher (parcel label) του courier. H βασική πληροφορία του πελάτη (ον/μο, email, διεύθυνση & τηλ.) καταχωρείται επιτυχώς στο σύστημα του συνεργάτη-courier.

Βήμα 2: Έλεγχος κοντινού locker

Με βάση τη καταχωρημένη πληροφορία γίνεται κλήση στο API της BoxNow και γίνεται σάρωση περιοχής (με βάση τη διεύθυνση του τελικού χρήστη) ώστε να βρεθεί κοντινό locker για παράδοση.

Βήμα 3: Επιβεβαίωση χρήσης locker

Μόλις ανιχνευτεί (μέσω API) κοντινό locker εντός ορισμένης ακτίνας, αποστέλνεται SMS/Viber μήνυμα στον πελάτη, προσφέροντάς του τη δυνατότητα επιλογής BoxNow locker ως υπηρεσία.

**Σημειωτέον, οτι υπάρχει και η δυνατότητα ο τελικός χρήστης να επιλέξει locker μέσω του Box Now Widget (χάρτης) σε περίπτωση που δεν εξυπηρετεί ο προεπιλεγμένος locker - αυτό θα εξαρτηθεί απο την τελική υλοποιήση.

Βήμα 4: Δημιουργία voucher

Το τελικό βήμα, μετά την συγκατάθεση του τελικού χρήστη, είναι η αυτόματη εκτύπωση του voucher (parcel label) της Box Now και η αποστολή παραγγελίας στο επιλεγμένο απο τον χρήστη locker.

Αναδρομολόγηση:

Η παρακάτω υλοποιήση αφορά την ενσωμάτωση της υπηρεσίας Box Now στην υφιστάμενη εφαρμογή (app) του συνεργάτη-courier.

Βήμα 1: Επιλογή Box Now

Μόλις ο οδηγός του συνεργάτη-courier επιβεβαιώσει την απουσία του πελάτη, μπορεί να μεταβεί στο app του και να επιλέξει την υπηρεσία Box Now.

Βήμα 2: Ανίχνευση Box Now locker

Αφου επιλεχθεί η επιλογή Box Now, το app θα εντοπίσει αυτόματα (μέσω API) το κοντινότερο locker σε μέτρα για τον οδηγό, ώστε να ολοκληρώσει τη παράδοση της παραγγελίας του πελάτη. Ο οδηγός απλά πρέπει να επιβεβαιώσει ή να ακυρώσει τη χρήση αυτού.

Βήμα 3: Δημιουργία Box Now voucher

Όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία ανίχνευσης και επιλογής locker, αυτόματα γίνεται η ανταλλαγή βασικών δεδομένων μεταξύ των συστημάτων του συνεργάτη-courier και Box Now (μέσω API) όπου θα δημιουργηθεί ένας αριθμός δέματος (parcel ID)

Βήμα 4: Παράδοση σε Box Now locker

Στο βήμα αυτό, ο οδηγός είναι έτοιμος να παραδώσει. Απομένει μόνο να κατευθυνθεί στο locker (μέσω πλοήγησης) και μόλις βρεθεί μπροστά στο locker, να ακουλουθήσει τις παρακάτω οδηγίες:

- Πληκτρολογεί τον αριθμό δέματος (parcel ID) + 01/02/03 για να ανοίξει την αντίστοιχη θυρίδα βάση μεγέθους (S = 01, M = 02, L = 03).

- Ολοκληρώνοντας, αφου βάλει το δέμα στην αντίστοιχη θυρίδα, θα χρειαστεί να ξαναπληκτρολογήσει τον αριθμό δέματος (parcel ID) +999 για να επιβεβαιώσει την παράδοση του δέματος.

Η διαδικασία αυτή επαναλαμβάνεται ανάλογα με τον αριθμό των δεμάτων που έχει να παραδώσει ο οδηγός.

Βήμα 5: Ειδοποιήση πελάτη

Απο τη στιγμή που η παραγγελία έχει παραδοθεί επιτυχώς στο Box Now locker, η Box Now αναλαμβάνει την πλήρη ενημέρωση του πελάτη, ώστε να παραλάβει την παραγγελία του με τα απαραίτητα στοιχεία (PIN, Θεσιθεσία locker κ.α.)

**Εάν το δέμα δεν παραληφθεί από τον πελάτη, η BOX NOW θα το επιστρέψει πίσω στην αποθήκη της Courier.

4. Υποστήριξη:

Σε περίπτωση ερωτήσεων αναφορικά με τις λύσεις και τον τρόπο υλοποίησης του προσθέτου μας, παρακαλώ απευθυνθείτε στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: ict@boxnow.gr